torsdag 27. august 2009

Babykort

Her har jeg laget et kort til en liten jente baby:)

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Fann din blogg via Sukkersött, stort grattis till vinsten! Den är du verkligen värd!
    Och jag måste säga att du gör otroligt vackra kort!
    Kan inte förstå att du "bara" är nio år!!!
    Är inte så gammal själv, men när jag kollar tillbaka på vad jag gjorde i pysselväg när jag var lika gammal som du - det går inte ens att jämföra! Du är otroligt duktig!

    Ha det bra,
    kramar från Hanna

    SvarSlett
  2. Hei! En til som fant deg via sukkersøtt. Grattis som vinner;)
    Må bare si at du er utrolig flink til å være 9 år gammel!! Nå blir jeg flau av å tenke på kortene jeg lagde da jeg var 9:P Skal følge med her!;)

    Likte forresten veldig godt kortet du lagde hos tanten din!

    Hilsen Merethe

    SvarSlett
  3. Ingri, kan jeg betille et kattekort?
    Potene på kortet var så fine :-)
    Du kan bestemme fargene..
    klem fra Tante tove

    SvarSlett
  4. Ååå så mye fine kort du har i bloggen din,, her vill jeg gjenrne komme igjen så jeg har lagt deg til i bloggen min:)

    Hvis du tar en titt i bloggen min så har jeg en liten blogg candy, håper du vil være med;)

    SvarSlett